Poradna Barum Bravuris 2 195/60 R15 88H

Autor: | Vloženo: 02.07.2010 000 11:11 | Témata: Poradna Barum Bravuris 2 195/60 R15 88H

Jsou tyto pneu směrové?

Kupoval jsem dvě a zdá se mi-podle tvaru takových klínků z bočního pohledu umístěných nahoře-že jsou,protože na jedné straně směřují po směru jízdy,na druhé však proti. Označení jsem nikde nenašel oproti pneu Bravuris,které mají toto přesně identifikovatelné(rotation).Ani bych to neřešil,ale od jejich výměny,mě při brždění "hází"volant a "skáče"brzdový pedál.
Moc díky za odpověď.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    2. července 2010

    Dobrý den,

    nejedná se o směrové pneumatiky, ale o pneumatiky asymetrické. Asymetrická pneumatika má vnitřní a vnější stranu. Označeno na pneumatice (vnitřní INSIDE, vnější OUTSIDE). Pneumatiku je pak nutné namontovat správně vnitřní stranou dovnitř. Toto je nutné dodržet! Nedělí se na pravé a levé.

    Pneumatika má velmi kvalitní jízdní vlastnosti, je rozdělena do dvou částí, vnitřní strana je soustředěna více na odvod vody, vnější pak zesílená pro jízdu do zatáček. Protože pneumatika není symetrická, má různě velké bloky, dochází k lepšímu rozbití hluku, takže pneumatika je tišší než např. pneu symetrické nebo směrové. Pneumatika namontovaná na voze vypadá poněkud nestandardně, jakoby na jedné straně kola jela dopředu a na druhé couvala.

    Níže Vám kopíruji povídání o konkrétní pneumatice: Barum představil svou první pneumatiku s asymetrickým dezénem – Bravuris 2. To znamená že nyní má Barum HI-Tech produkt se sortimentem schopným jízdy až 300 km/h. Pneumatika nabízí při srovnání s předchůdcem výborné boční vedení, kratší brzdnou dráhu a vyšší kilometrový výkon. Barum Bravuris 2 nabízí výborný handling a vyváženou jízdu díky asymetrickému dezénu. Díky většímu množství dezénových bloků na vnitřní straně se výrazně zlepšily vlastnosti na mokré vozovce a omezilo se nebezpečí aquaplaningu. Díky nové dezénové konstrukci se ještě více vychutnáte radost z jízdy a s novým profilem pláště a inovované běhounové směsi najedete ještě více spokojených kilometrů.

    Životnost

    * Minimální deformace při zatížení – optimální rozložení kontaktního tlaku ve stopě je realizováno novým optimalizovaným profilem pláště
    * Pneumatiky dosahující nejvyšších rychlostních indexů (W/Y) používají super-plochou konstrukci nárazníku
    * Nová moderní běhounová směs se silikou

    Výkon na mokru

    * Otevřená konstrukce dezénu zaručuje rychlé proudění vody díky značnému množství dezénových bloků a lamel
    * Dobrá přilnavost k mokré vozovce je zajištěna novou inovovanou běhounovou směsí se silikou, která neobsahuje žádné vysoce aromatické oleje

    Rychlý a efektivní odvod vody z kontaktní plochy je zajištěn doplňkovými ramenními drážkami

    Handling

    * Tuhé vzájemně propojené ramenní bloky
    * Optimální stabilita a precizní vedení v přímém směru jsou zajištěny obvodovými pásy dezénu
    * Větší a tužší dezénové bloky na vnější straně pneu zvyšují handlingovou stabilitu a zkracují brzdnou dráhu na suché vozovce
    * Maximální záběr a vynikající brzdný výkon díky stabilním blokům dezénu

    Brzdy

    * Tuhé dezénové bloky a pásy

    Rovnoměrně rozložený kontaktní tlak
    * Optimální rozložení záběrových a brzdných sil
    * Snížení rizika vzniku aquaplaningu a zvýšení bezpečnosti při brždění na mokré vozovce je zaručeno vyšším počtem dezénových bloků na vnitřní straně dezénu

    Doporučuji Vám překontrolovat namontování pneumatik na vozidle. Naše zkušenosti totiž ukazují na to, že ne každý pneuservis namontuje tyto pneumatiky správně.

    Přeji Vám pěkný den.

    Pokud budete mít i nadále problém s pneumatikami, kontaktujte nás, abychom celou situaci v rámci reklamace mohli s Vámi dořešit.

    Jana Takácsová

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (6)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.