Zimní pneumatika Tracmax S-130 je určená pro osobní vozy. Uspořádání lamel a ramenní bloky dezénu zabezpečují dobrý výkon na zasněžené i mokré silnici Podélné kanály efektivně...
Zimní pneumatika Tracmax S-130 je určená pro osobní vozy. Uspořádání lamel a ramenní bloky dezénu zabezpečují dobrý výkon na zasněžené i mokré silnici Podélné kanály efektivně...
Když kupuji pneu za 800Kč, nečekám, že bude mít jízdní vlastnosti jako pneu za 1200 nebo 2000. A podle toho jezdím. A nekoupím ji na auto, se kterým jezdím 10.000km ročně a víc. Zima ještě nezačala, nemůžu hodnotit jízdu na sněhu/ledu. Ale při jízdě v 0 - 10° na suchu a mokru se dá jezdit úplně normálně. Při vyvážení nebyl v servisu žádný problém, jak tu někdo zmiňoval. Je tišší než předchozí zimní pneu za 800 Kč, na kterých jsem poslední 4 roky celoročně jezdil :-)
Zimní pneumatika Tracmax S-130 je určená pro osobní vozy. Uspořádání lamel a ramenní bloky dezénu zabezpečují dobrý výkon na zasněžené i mokré silnici Podélné kanály efektivně odvádí vodu a rozbředlý sníh. Vykazuji vysokou odolnost proti aquaplaningu. Klasický blokový symetrický dezén umožňuje pneumatice mít dobrý výkon na sněhu. Jedná se pneumatiku s optimálním poměrem ceny a kvality.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Když kupuji pneu za 800Kč, nečekám, že bude mít jízdní vlastnosti jako pneu za 1200 nebo 2000. A podle toho jezdím. A nekoupím ji na auto, se kterým jezdím 10.000km ročně a víc. Zima ještě nezačala, nemůžu hodnotit jízdu na sněhu/ledu. Ale při jízdě v 0 - 10° na suchu a mokru se dá jezdit úplně normálně. Při vyvážení nebyl v servisu žádný problém, jak tu někdo zmiňoval. Je tišší než předchozí zimní pneu za 800 Kč, na kterých jsem poslední 4 roky celoročně jezdil :-)