Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Pirelli Winter 210 SottoZero II 225/50 R17 94H

Pneu PIRELLI WINTER SOTTOZERO 2 Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách... Celý popis
Doporučená nabídka z PNEU SOUKUP S.R.O.
Do obchodu

Nejlevnější nabídky (68)

Varianta v obchodě VELKO-PNEU.cz

Varianta v obchodě PNEUnet.cz

Varianty v obchodě Vivapneu.cz

Varianty v obchodě Sklad pneu

Varianty v obchodě Extrapneu.cz

Varianty v obchodě Seznam-pneu.cz

Varianty v obchodě add-pneu.cz

Varianty v obchodě PNEU-nejlepsi.cz

Varianta v obchodě KALT PNEU

Varianta v obchodě PNEUPRODEJNA.cz

Vývoj ceny

Získejte přehled o vývoji ceny ve vámi vybraném období.

Pirelli Winter 210 SottoZero II 225/50 R17 94H

Aktuálně nejnižší cena: 1 729 Kč

  • Zobrazit:
  • Od počátku věků
  • 1 rok
  • 6 měsíců
  • 3 měsíce
  • 30 dní
Průměrná cena
Minimální cena

Hlídání ceny

Pirelli Winter 210 SottoZero II 225/50 R17 94H

Aktuálně nejnižší cena: 1 729 Kč

Specifikace

Popis

Pneu PIRELLI WINTER SOTTOZERO 2 Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v... Celý popis

Parametry produktu

Výrobce
Pirelli
Období

Období

Je extrémně důležité s měnícími se teplotami a podmínkami na vozovce pravidelně měnit i pneumatiky. Letní pneumatika Vás neudrží na vozoce v zimě a naopak, zimní pneumatika v létě nemá optimální jízdní vlastnosti a negativně ovlivní celou jízdu.

zimní
Šířka

Šířka

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o první číslo před lomítkem.(215) Udává se v milimetrech.

225
Profil

Profil

Poměr nominální výšky pneu k nominální šířce v procentech. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o číslo za lomítkem - tedy 65.

50
Vnitřní průměr

Vnitřní průměr

Udává vnitřní průměr pneumatiky. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H zvolte R16. Písmeno R značí radiální konstrukci, 16 právě vnitřní průměr.

R17
Index nosnosti

Index nosnosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. Jedná se o max. možnou zatížitelnost na kterou je pneumatika stavěna. Udává se zkratkou, jejíž vysvětlení najdete v rádci.

94
Index rychlosti

Index rychlosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o písmeno H.

H (=210 km/h)
Přilnavost za mokra
C
Spotřeba paliva do 2021

Spotřeba paliva do 2021

Míra valivého odporu pneumatiky, která má vliv na efektivitu spotřeby paliva vozidla. Hodnotí se od A (nejvyšší hodnocení) do G (nejnižší hodnocení).
Rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená snížení nebo zvýšení spotřeby paliva v rozmezí od 2,5 – 4,5 procent. V praxi znamená každý další schod na stupnici A až G přibližně 0,1 až 0,15 litrů paliva na 100 ujetých kilometrů navíc.

E
Přilnavost za mokra do 2021

Přilnavost za mokra do 2021

Hodnota schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do F (nejnižší hodnocení).
U osobního automobilu rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená zvýšení nebo snížení brzdné dráhy o zhruba 3 a 6 metrů při brzdění z 80 km/h. Rozdíl mezi kategorií A a F je více než 18 metrů.

C
Hlučnost

Hlučnost

Vnější hluk vydávaný pneumatikou, měří se v decibelech.

72 dB
Dojezdové pneumatiky
ano
Protektorované pneumatiky
ne
SUV pneumatiky
ano
Off-road pneumatiky
ano
4x4 pneumatiky
ano
Dodávkové pneumatiky
ne
Třída hlučnosti
2

Recenze

  • zakoupeno v Pneumatiky.cz

    80 %

    Doporučuje produkt

    dobrá cena

  • zakoupeno v Nejvýhodnější Pneu

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Oproti konkurenčním výrobkům téže kategorie a podobné kvality mají vyrovnanější výkony na suchu, na mokru, na sněhu i na ledu
    • Navzdory kategorii hlučnosti jsou překvapivě tiché
    • Možná lehce vyšší spotřeba paliva než u konkurenčních Goodyearů

    Vybral jsem je po pečlivém uvážení, na základě několika německých odborných testů, využití na mém sportovním vozem...

  • zakoupeno v Nejvýhodnější Pneu

    10 %

    Zatím jsem tyto zimní pneu na autě neměl. Zvolil jsem je podle doporučení a referencí ostatních uživatelů a...

Recenze

Pirelli Winter 210 SottoZero II 225/50 R17 94H

Statistika hodnocení produktu

79 %

Průměr z 11 hodnocení

7
1
1
1
1
Zobrazit celou statistiku

Doporučení od zákazníků

4
zákazníci doporučují tento produkt
0
zákazníků nedoporučuje tento produkt
Zobrazit recenze
  • zakoupeno v Pneumatiky.cz

    80 %

    Doporučuje produkt

    dobrá cena

  • zakoupeno v Nejvýhodnější Pneu

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Oproti konkurenčním výrobkům téže kategorie a podobné kvality mají vyrovnanější výkony na suchu, na mokru, na sněhu i na ledu
    • Navzdory kategorii hlučnosti jsou překvapivě tiché
    • Možná lehce vyšší spotřeba paliva než u konkurenčních Goodyearů

    Vybral jsem je po pečlivém uvážení, na základě několika německých odborných testů, využití na mém sportovním vozem a podmínek kde musím a jak. A udělal jsem dobře. Na suchu jsou lepší než původní Continentaly a v ostatních, pro mne důležitých aspektech jsou srovnatelné jak s nimi, tak s Goodyeary nebo Micheliny. Zatím jsem s nimi maximálně spokojen! Vynikající koupě! Mohu je doporučit všem majitelům sportovních vozů, kteří v zimě jezdí z 80% po městě a v okolí (netráví zimu na horách) právě kvůli jejích vlastnostem na suchu a na mokru.

  • zakoupeno v Nejvýhodnější Pneu

    10 %

    Zatím jsem tyto zimní pneu na autě neměl. Zvolil jsem je podle doporučení a referencí ostatních uživatelů a testů. Na autě je měl syn a byl velmi spokojený

  • zakoupeno v Pneumatiky.cz

    90 %

    Doporučuje produkt

    • Overená kvalita za odpovedajúcu cenu.

    Doporučujem.

  • zakoupeno v Pneu OK

    100 %

    Doporučuje produkt

    • výborný a bezpečný pocit z jízdy
    • není co

    vše OK

Parametry produktu

Pirelli Winter 210 SottoZero II 225/50 R17 94H
Výrobce
Pirelli
Období

Období

Je extrémně důležité s měnícími se teplotami a podmínkami na vozovce pravidelně měnit i pneumatiky. Letní pneumatika Vás neudrží na vozoce v zimě a naopak, zimní pneumatika v létě nemá optimální jízdní vlastnosti a negativně ovlivní celou jízdu.

zimní
Šířka

Šířka

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o první číslo před lomítkem.(215) Udává se v milimetrech.

225
Profil

Profil

Poměr nominální výšky pneu k nominální šířce v procentech. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o číslo za lomítkem - tedy 65.

50
Vnitřní průměr

Vnitřní průměr

Udává vnitřní průměr pneumatiky. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H zvolte R16. Písmeno R značí radiální konstrukci, 16 právě vnitřní průměr.

R17
Index nosnosti

Index nosnosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. Jedná se o max. možnou zatížitelnost na kterou je pneumatika stavěna. Udává se zkratkou, jejíž vysvětlení najdete v rádci.

94
Index rychlosti

Index rychlosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o písmeno H.

H (=210 km/h)
Přilnavost za mokra
C
Spotřeba paliva do 2021

Spotřeba paliva do 2021

Míra valivého odporu pneumatiky, která má vliv na efektivitu spotřeby paliva vozidla. Hodnotí se od A (nejvyšší hodnocení) do G (nejnižší hodnocení).
Rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená snížení nebo zvýšení spotřeby paliva v rozmezí od 2,5 – 4,5 procent. V praxi znamená každý další schod na stupnici A až G přibližně 0,1 až 0,15 litrů paliva na 100 ujetých kilometrů navíc.

E
Přilnavost za mokra do 2021

Přilnavost za mokra do 2021

Hodnota schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do F (nejnižší hodnocení).
U osobního automobilu rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená zvýšení nebo snížení brzdné dráhy o zhruba 3 a 6 metrů při brzdění z 80 km/h. Rozdíl mezi kategorií A a F je více než 18 metrů.

C
Hlučnost

Hlučnost

Vnější hluk vydávaný pneumatikou, měří se v decibelech.

72 dB
Dojezdové pneumatiky
ano
Protektorované pneumatiky
ne
SUV pneumatiky
ano
Off-road pneumatiky
ano
4x4 pneumatiky
ano
Dodávkové pneumatiky
ne
Třída hlučnosti
2

Popis produktu

Pneu PIRELLI WINTER SOTTOZERO 2

Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v oblasti bezpečnosti a radosti z jízdy.

Hluboké diagonální žlábky jsou odlišným prvkem dezénu pneumatiky Sottozero, který společně se speciálně navrženými bloky snižuje hlučnost pneu, zlepšuje akustický komfort a vlastnosti odporu valivého tření. Široké hluboké podélné žlábky s odlišnými profily umožňují odvod vody i při vysokých rychlostech a tím se zvyšuje hraniční práh akvaplaningu. Pevné bloky ramene dodávají běhounu vynikající boční tvrdost i při zatáčení se zatížením, zvyšují limity přilnavostí a zaručují přesné ovládání i při náhlé změně směru jízdy.

Vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2

Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi

Nízký valivý odpor

Odolnost proti akvaplaningu

Přesná ovladatelnost

Vynikající záběr na sněhu

Nízká hlučnost   SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Kontaktujte nás