Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Nokian WR D4 225/50 R17 98H

Nástupce legendární zimní pneumatiky od finského výrobce se pyšný celosvětovým prvenstvím v přilnavosti za mokra a řadou chytrých prvků zvyšující komfort a ovladatelnost na sněhu. Celý popis
Doporučená nabídka z VIVAPNEU.CZ
Do obchodu

Nejlevnější nabídky (1)

Varianta v obchodě Vivapneu.cz

Vývoj ceny

Získejte přehled o vývoji ceny ve vámi vybraném období.

Nokian WR D4 225/50 R17 98H

Aktuálně nejnižší cena: 2 655 Kč

  • Zobrazit:
  • Od počátku věků
  • 1 rok
  • 6 měsíců
  • 3 měsíce
  • 30 dní
Průměrná cena
Minimální cena

Hlídání ceny

Nokian WR D4 225/50 R17 98H

Aktuálně nejnižší cena: 2 655 Kč

Specifikace

Popis

Zimní pneumatika Nokian WR D4 je nástupcem legendárního modelu WR D3, který ohromil recenzenty předních motoristických časopisů svými jízdními vlastnostmi a bezpečností. Nová řada se pyšní celosvětovým prvenstvím v oblasti přilnavosti na mokru, v níž obdržela nejvyšší ohodnocení „třída A“. Jde o výsledek mnohaletého snažení finských laboratoří a nekompromisního testování na okruzích s arktickými podmínkami. Skvěle se však hodí do proměnlivých středoevropských podmínek, kde se nezalekne vody, rozbředlého sněhu ani čerstvé hluboké závěje. Může za to chytrá konfigurace funkčních prvků, které minimalizují brzdnou dráhu a maximalizují ovladatelnost za všech podmínek. Díky unikátní směsi z nezávadné pryže, siliky a řepkového oleje pak vyniká i nízkou spotřebou paliva a dlouhou životností. Celý popis

Parametry produktu

Výrobce
Nokian
Období

Období

Je extrémně důležité s měnícími se teplotami a podmínkami na vozovce pravidelně měnit i pneumatiky. Letní pneumatika Vás neudrží na vozoce v zimě a naopak, zimní pneumatika v létě nemá optimální jízdní vlastnosti a negativně ovlivní celou jízdu.

zimní
Šířka

Šířka

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o první číslo před lomítkem.(215) Udává se v milimetrech.

225
Profil

Profil

Poměr nominální výšky pneu k nominální šířce v procentech. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o číslo za lomítkem - tedy 65.

50
Vnitřní průměr

Vnitřní průměr

Udává vnitřní průměr pneumatiky. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H zvolte R16. Písmeno R značí radiální konstrukci, 16 právě vnitřní průměr.

R17
Index nosnosti

Index nosnosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. Jedná se o max. možnou zatížitelnost na kterou je pneumatika stavěna. Udává se zkratkou, jejíž vysvětlení najdete v rádci.

98
Index rychlosti

Index rychlosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o písmeno H.

H (=210 km/h)
Přilnavost za mokra
A
Spotřeba paliva do 2021

Spotřeba paliva do 2021

Míra valivého odporu pneumatiky, která má vliv na efektivitu spotřeby paliva vozidla. Hodnotí se od A (nejvyšší hodnocení) do G (nejnižší hodnocení).
Rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená snížení nebo zvýšení spotřeby paliva v rozmezí od 2,5 – 4,5 procent. V praxi znamená každý další schod na stupnici A až G přibližně 0,1 až 0,15 litrů paliva na 100 ujetých kilometrů navíc.

C
Přilnavost za mokra do 2021

Přilnavost za mokra do 2021

Hodnota schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do F (nejnižší hodnocení).
U osobního automobilu rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená zvýšení nebo snížení brzdné dráhy o zhruba 3 a 6 metrů při brzdění z 80 km/h. Rozdíl mezi kategorií A a F je více než 18 metrů.

A
Hlučnost

Hlučnost

Vnější hluk vydávaný pneumatikou, měří se v decibelech.

69 dB

Recenze

  • zakoupeno v ALMA PNEU

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Používám již třetí generaci těchto pneu
    • Jsou tiché, přilnavost na vodě, ledu i sněhu je výborná
    • Do zatáčky sedí auto tak jak se dá předpokládat
    • Spotřeba je stejná v porovnání s leními pneu

    Druhá generace pneu nevydržela více jak 3 sezény...z boku se začal vzorek loupat, skladováno v suchu, temnu a bez...

  • zakoupeno v pneu-kvalitne.cz

    50 %

    Nedoporučuje produkt

    vyšší hlučnost

  • zakoupeno v pneu-kvalitne.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • perfektně sedí na mokru i sněhu
    • relativně tiché
    • v teple se rychleji sjíždí, nutno včas přezout

Recenze

Nokian WR D4 225/50 R17 98H

Statistika hodnocení produktu

92 %

Průměr z 21 hodnocení

17
2
2
0
0
Zobrazit celou statistiku

Doporučení od zákazníků

9
zákazníků doporučuje tento produkt
1
zákazník nedoporučuje tento produkt
Zobrazit recenze
  • zakoupeno v ALMA PNEU

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Používám již třetí generaci těchto pneu
    • Jsou tiché, přilnavost na vodě, ledu i sněhu je výborná
    • Do zatáčky sedí auto tak jak se dá předpokládat
    • Spotřeba je stejná v porovnání s leními pneu

    Druhá generace pneu nevydržela více jak 3 sezény...z boku se začal vzorek loupat, skladováno v suchu, temnu a bez teplotních výkyvů....asi jsem měl smůlu na kusy

  • zakoupeno v pneu-kvalitne.cz

    50 %

    Nedoporučuje produkt

    vyšší hlučnost

  • zakoupeno v pneu-kvalitne.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • perfektně sedí na mokru i sněhu
    • relativně tiché
    • v teple se rychleji sjíždí, nutno včas přezout
  • zakoupeno v NejlevnejsiPNEUMATIKY.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Jedná se o zimní pneu tak zatím nebyly nasazeny na auto,ale Nokian mám vyzkoušené .
    • Žádná.
  • avatar

    zakoupeno v NejlevnějšíPNEU.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Cena
    • Kvalita Nokian
    • Skvěle drží na mokru
    • Nic

    Skvělá zimní pneumatika za rozumný peníze

  • zakoupeno v PneuPremium.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Na zimní pneu tiché, výborně sedí na vozovce.
    • Zatím nic.

    Doporučuji k nákupu.

  • zakoupeno v NejlevnejsiPNEUMATIKY.cz

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Ticha
    • zatim nevim

    Na sněhu jsem zatim neměl možnost vyzkouset. Na mokru perfektni, krasne ticha. Nasazeno na Audi A6 4f.

  • zakoupeno v Pneumatiky.cz

    90 %

    Doporučuje produkt

    Spokojenost

  • zakoupeno v Pneu OK

    100 %

    Doporučuje produkt

    • Na zimu používám pouze Nokian a vždy naprosto spokojen.
    • Jedná se o nový model, takže budu testovat tuhle zimu.
    • Zatím nic

Parametry produktu

Nokian WR D4 225/50 R17 98H
Výrobce
Nokian
Období

Období

Je extrémně důležité s měnícími se teplotami a podmínkami na vozovce pravidelně měnit i pneumatiky. Letní pneumatika Vás neudrží na vozoce v zimě a naopak, zimní pneumatika v létě nemá optimální jízdní vlastnosti a negativně ovlivní celou jízdu.

zimní
Šířka

Šířka

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o první číslo před lomítkem.(215) Udává se v milimetrech.

225
Profil

Profil

Poměr nominální výšky pneu k nominální šířce v procentech. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o číslo za lomítkem - tedy 65.

50
Vnitřní průměr

Vnitřní průměr

Udává vnitřní průměr pneumatiky. Přípustné hodnoty naleznete ve velkém technickém průkazu. V údaji 215/65 R16 98H zvolte R16. Písmeno R značí radiální konstrukci, 16 právě vnitřní průměr.

R17
Index nosnosti

Index nosnosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. Jedná se o max. možnou zatížitelnost na kterou je pneumatika stavěna. Udává se zkratkou, jejíž vysvětlení najdete v rádci.

98
Index rychlosti

Index rychlosti

Tento údaj naleznete ve velkém technickém průkazu vašeho vozidla. V údaji 215/65 R16 98H se jedná o písmeno H.

H (=210 km/h)
Přilnavost za mokra
A
Spotřeba paliva do 2021

Spotřeba paliva do 2021

Míra valivého odporu pneumatiky, která má vliv na efektivitu spotřeby paliva vozidla. Hodnotí se od A (nejvyšší hodnocení) do G (nejnižší hodnocení).
Rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená snížení nebo zvýšení spotřeby paliva v rozmezí od 2,5 – 4,5 procent. V praxi znamená každý další schod na stupnici A až G přibližně 0,1 až 0,15 litrů paliva na 100 ujetých kilometrů navíc.

C
Přilnavost za mokra do 2021

Přilnavost za mokra do 2021

Hodnota schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do F (nejnižší hodnocení).
U osobního automobilu rozdíl mezi jednotlivými stupni znamená zvýšení nebo snížení brzdné dráhy o zhruba 3 a 6 metrů při brzdění z 80 km/h. Rozdíl mezi kategorií A a F je více než 18 metrů.

A
Hlučnost

Hlučnost

Vnější hluk vydávaný pneumatikou, měří se v decibelech.

69 dB

Popis produktu

Zimní pneumatika Nokian WR D4 je nástupcem legendárního modelu WR D3, který ohromil recenzenty předních motoristických časopisů svými jízdními vlastnostmi a bezpečností. Nová řada se pyšní celosvětovým prvenstvím v oblasti přilnavosti na mokru, v níž obdržela nejvyšší ohodnocení „třída A“. Jde o výsledek mnohaletého snažení finských laboratoří a nekompromisního testování na okruzích s arktickými podmínkami. Skvěle se však hodí do proměnlivých středoevropských podmínek, kde se nezalekne vody, rozbředlého sněhu ani čerstvé hluboké závěje. Může za to chytrá konfigurace funkčních prvků, které minimalizují brzdnou dráhu a maximalizují ovladatelnost za všech podmínek. Díky unikátní směsi z nezávadné pryže, siliky a řepkového oleje pak vyniká i nízkou spotřebou paliva a dlouhou životností.

Světová jednička v přilnavosti

Nokian WR D4 je celosvětově první zimní pneumatikou pro osobní vozidla, která díky své přilnavosti na mokru dosáhla nejlepší třídy „A“. Při brzdění tak vaše vozidlo od sešlápnutí pedálu urazí o více než 18 metrů menší vzdálenost, což je klíčovým parametrem bezpečnosti i v nepříznivých dopravně technických a povětrnostních podmínkách.
Světová jednička v přilnavosti

Precizně promyšlená konstrukce a design

Speciálně profilované bloky běhounu vyvinuté testováním jak v laboratoři, tak na laponském testovacím okruhu, nabídnou hned několik prvků, z nichž má každý svůj specifický účel napomáhající dokonalé přilnavosti na mokru, blátu, rozbředlém sněhu i čerstvém prašanu.
Precizně promyšlená konstrukce a design

Řízení plně pod kontrolou

Minimální brzdná dráha je jen jednou bezpečnostní výhodou. Kritická je i samotná ovladatelnost a trakce při zatáčení, kterou zajišťuje silná středová lamela. Jelikož zářezy na masivním profilu středové oblasti běhounu nepřerušují celou lamelu, dokáže pneumatika lépe přenést i jemné pohyby volantu.
Řízení plně pod kontrolou

Přilnavost, odolnost a ekonomický provoz

Použitá směs přírodní pryže, siliky a řepkového oleje má chemické uspořádání umožňující přesnou adaptaci na proměnlivé zimní podmínky, dokonalou přilnavost za sucha i mokra a zejména dlouhou životnost. Přesto se výrobci podařilo zachovat extrémně nízký valivý odpor, který zamezí zbytečné ztrátě energie, a uspokojí tak vaši peněženku.
Přilnavost, odolnost a ekonomický provoz

Bloky na zasněžené silnice

Kolem středové lamely naleznete bloky speciálně uzpůsobené pro výkon na jakémkoliv typu sněhu. Unikátní konfigurace zářezů a podpůrných částí na dně okolních obvodových drážek umožňuje plynulý odvod materiálu, pevnost dezénu a lepší ovladatelnost.
Bloky na zasněžené silnice

Jízdní komfort

Hlučnost pneumatik je regulována vnější částí bočnice, která obsahuje směs zamezující přenosu vibrací z vozovky na kolo, jeho osu a nápravu, čímž významně navyšuje jízdní komfort. Pneumatika tak umožňuje nerušenou konverzaci a lepší soustředění na jízdu.
Jízdní komfort

Hlubokého sněhu se nezalekne

V proměnlivých podmínkách středoevropského zimního období musí dobrá pneumatika reagovat i na nečekanou závěj čerstvého hlubokého sněhu. Proto výrobce přidal na kraje běhounu hojně členité fasety, které umožní bezpečné zatáčení kontrolovaným přilnutím ke sněhu.
Hlubokého sněhu se nezalekne

Prudká akcelerace není problém

Ramenní lamely se pyšní variabilním dezénem, který se prohlubuje směrem ke středu, kde plní nepostradatelnou roli hlavně při prudké akceleraci a brzdění. V těchto případech se díky speciální aktivační lamele přilnavost pneumatiky ještě navýší.
Prudká akcelerace není problém

Posílené odvádění vody a sněhu

Větší vrstva volného materiálu mezi vozovkou a vzorkem pneumatiky může mít fatální důsledky. Protože se i v zimním období můžete nečekaně dostat do obávaného aquaplaningu, zaměřil se výrobce na maximalizaci odvodu jak vody, tak i rozbředlého sněhu, pomocí šikmě profilovaných příčných drážek. Jejich dno je navíc leštěné, aby se minimalizovalo tření s odváděným materiálem.
Posílené odvádění vody a sněhu

Nejjednodušší kontrola opotřebení

Přímo na střední lamele, která je jednou z nejdůležitějších částí pneumatiky, naleznete patentovaný indikátor opotřebení, který přečte úplně každý – nejvyšší viditelné číslo jednoduše ukazuje aktuální hloubku dezénu. V případě, že se smaže symbol vločky, bylo dosaženo hloubky 4 milimetrů a pneumatiku byste měli vyměnit.
Nejjednodušší kontrola opotřebení

Dokumenty

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Kontaktujte nás