Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha...
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha...
Poměr vnitřních a vnějších částic je 38% a 34%, což může zlepšit efektivitu odvodnění pneumatiky a také ovládání na vlhku.
Při rozšířené šířce obvodové drážky se plocha průřezu vnitřních/ vnějších drážek zvýší o 21,3% a 43,8% oproti běžnému provedení. A může zvýšit objem vody pro lepší odvodňovací výkon.
Zbrusu nová konstrukce profilu a zesílená konstrukce bočnice mohou zvýšit tuhost pneumatiky.
Zoubkovaná stěna obvodové drážky: Odvede vodu v obvodových drážkách rychle a efektivně, stejně tak sníží hluk způsobený třením mezi proudem vzduchu a stěnou žlábku.
Pro vnitřní a vnější boční drážku na ramenu běhounu používáme zkosenou konstrukci pro optimalizaci úhlu bočních drážkování a to může snížit zvuk pohybu pneumatiky a efektivně zlepšit tuhost bloku.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Do týdne • 1 varianta120 Kč100 % • 486 recenzíDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.