Popis produktu
S univerzální pneumatikou Michelin CrossClimate+ můžete jezdit celý rok bezpečně a pohodlně. Pneumatika odvádí skvělý výkon na suché i mokré vozovce, v teple i zimě nebo na silnici pokryté sněhem. Dezén do písmene V, samoblokující 3D lamely a zkosené boky jsou přesně navrženy a vytvořeny pro celoroční používání. A k tomu všemu jsou pneumatiky CrossClimate+ trvalejší a odolnější než jejich rivalové - v průměru mají až o rok delší životnost, než je běžné.
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v MOJEPNEU.CZ
Přezouvání 2x ročně mě příliš nebavilo, přičemž mě nepřinášelo vůbec nic! Žiji ve Středočeském kraji, kde se také odehraje naprostá většina mých zimních jízd. Sníh tu leží na silnici přibližně jeden týden v roce. Celoroční pneumatiky tedy považuji za rozumnou volbu. A když už napadne, nejsem nikdy zaskočen jako naši silničáři ;-)
Michelin Crossclimate+ používám na dvou autech a u obou jsem si po přezutí všiml pozorovatelného zlepšení jízdních vlastností.
Za nevýhodu bych označil to, že jsou na autě o něco víc slyšet, čehož jsem si po přezutí rovněž všiml., zakoupeno v NejlevnějšíPNEU.cz
Po dlouholetém přezouvání auta na zimu jsem dospěl k rozhodnutí si toto ušetřit. Na hory nejezdíme a 95% mých jízd v zimě se odehrává ve Středočeském kraji, na suché silnici. Michelin CrossClimate + jsem zvolil kvůli jejich příznivému hodnocení v testu TŰV. Přezouval jsem ze zimních Barum Polaris 2. Musím napsat, že nové pneumatiky mi v první chvíli přišli o něco hlučnější. Ne dramaticky, ale hlučnější jsou. Do sněhu máme daleko a zatím jsem s nimi nezažil ani déšť. Takže můžu hodnotit jen jízdu po suché silnici. Právě z té jsem však měl trochu obavu. Hlavně kvůli všeobecně špatnému hodnocení celoročních pneumatik v testu. Musím napsat, že naprosto neoprávněně! Auto se chová naprosto jistě a předvídatelně. Zatím jedinou výtku mám k málo výraznému označení M+S. Opravdu jsem po něm musel docela pátrat. Ale je tam!
Parametry produktu
Popis produktu
S univerzální pneumatikou Michelin CrossClimate+ můžete jezdit celý rok bezpečně a pohodlně. Pneumatika odvádí skvělý výkon na suché i mokré vozovce, v teple i zimě nebo na silnici pokryté sněhem. Dezén do písmene V, samoblokující 3D lamely a zkosené boky jsou přesně navrženy a vytvořeny pro celoroční používání. A k tomu všemu jsou pneumatiky CrossClimate+ trvalejší a odolnější než jejich rivalové - v průměru mají až o rok delší životnost, než je běžné.
V bezpečí na mokru
Skvělá do zimy
Delší životnost
CROSSCLIMATE+ VYZBROJTE SE DO JAKÉHOKOLIV POČASÍ Bezpečnost za každého počasí pro bezstarostnou jízdu - V létě brzdí na suchém povrchu jako letní pneumatika - V létě i v zimě zajišťuje za každého počasí vynikající přilnavost na mokré vozovce - V zimě je homologovaná pro užití ve sněhových podmínkách Mobilita na sněhu od prvního do posledního kilometru, abyste vždy dojeli do svého cíle. - Když je nová, zaručuje stejnou úroveň záběru na sněhu jako nejvýznamnější prémiové celoroční pneumatiky Dlouhá kilometrová životnost, která umožňuje využívat bezpečnost a mobilitu do posledního kilometru. - Vydrží ještě déle než MICHELIN Energy Saver +, která je nejlepší pneumatikou ve své třídě mezi letními pneumatikami - Vydrží o 25 % déle, než je průměr na trhu s prémiovými celoročními pneumatikami CO STOJÍ ZA VYSOKÝMI VÝKONY? Inovativní směs pryže pro bezpečnost v každém počasí Pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k povrchu bez ohledu na okolní teplotu. Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují bezpečnost na suché vozovce. Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami zefektivňují brzdné vlastnosti na suchém povrchu. Jedinečný dezén pro mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru a optimalizovanou životnost - Jedinečný dezén ve tvaru V zajišťuje na sněhu efekt drápu od prvního do posledního kilometru. - Vysoká tuhost dezénového vzorku zvyšuje životnost pneumatiky. Vysokovýkonné lamely pro bezpečnost v letních podmínkách a mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru - 3D lamely jsou celohloubkové, aby byla zajištěna dlouhotrvající mobilita, a samoblokující pro efektivní přilnavost na suchém povrchu. - S postupujícím opotřebením běhounu se otevírají nové drážky, které zaručují dlouhotrvající záběr na zasněžených silnicích.
Dokumenty
- Informační list 2021 - Michelin CrossClimate+ 175/65 R15 88H.pdf
- Energetický štítek 2021 - Michelin CrossClimate+ 175/65 R15 88H_XL.pdf
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v MOJEPNEU.CZ
Přezouvání 2x ročně mě příliš nebavilo, přičemž mě nepřinášelo vůbec nic! Žiji ve Středočeském kraji, kde se také odehraje naprostá většina mých zimních jízd. Sníh tu leží na silnici přibližně jeden týden v roce. Celoroční pneumatiky tedy považuji za rozumnou volbu. A když už napadne, nejsem nikdy zaskočen jako naši silničáři ;-)
Michelin Crossclimate+ používám na dvou autech a u obou jsem si po přezutí všiml pozorovatelného zlepšení jízdních vlastností.
Za nevýhodu bych označil to, že jsou na autě o něco víc slyšet, čehož jsem si po přezutí rovněž všiml., zakoupeno v NejlevnějšíPNEU.cz
Po dlouholetém přezouvání auta na zimu jsem dospěl k rozhodnutí si toto ušetřit. Na hory nejezdíme a 95% mých jízd v zimě se odehrává ve Středočeském kraji, na suché silnici. Michelin CrossClimate + jsem zvolil kvůli jejich příznivému hodnocení v testu TŰV. Přezouval jsem ze zimních Barum Polaris 2. Musím napsat, že nové pneumatiky mi v první chvíli přišli o něco hlučnější. Ne dramaticky, ale hlučnější jsou. Do sněhu máme daleko a zatím jsem s nimi nezažil ani déšť. Takže můžu hodnotit jen jízdu po suché silnici. Právě z té jsem však měl trochu obavu. Hlavně kvůli všeobecně špatnému hodnocení celoročních pneumatik v testu. Musím napsat, že naprosto neoprávněně! Auto se chová naprosto jistě a předvídatelně. Zatím jedinou výtku mám k málo výraznému označení M+S. Opravdu jsem po něm musel docela pátrat. Ale je tam!