Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v VELKO-PNEU.cz
- kvalitní celoročka
- nedostupnost v běžných pneuservisech
Již jsem jednou hodnotil. Nyní po nájezdu 10.000 Km převážně po asfaltu úbytek vzorku 1,7 mm. Takže super! Užíváno na voze s pohonem 4x4. Jednou ročně, při garančce přehazuji do kříže.
Oproti prémiovým letním, mírně hlučnější a o cca 0,4l
vyšší spotřeba, ale jízdní vlastnosti v létě, zimě i v blátě plně vyhovující.
Po defektu, kdy jsem musel jet asi 3 Km s prázdnou gumou (blbé místo, kde nešlo zastavit), se povedlo velký průpich opravit lepící sadou a následně v pneuservise. Přestože servis mi další cestu nedoporučil, protože bočnice po nahuštění byla samá boule, tak sice se strachem, ale bez problémů jsem dojel sníženou rychlostí dalších cca 200 Km do cíle. Nekvalitní guma by se jistě rozpadla.
Vzhledem k nízkému sjetí zbývajících, stačilo objednat a vyměnit pouze tu jednu poškozenou., zakoupeno v VELKO-PNEU.cz
Pneumatiky zatím nemůžu hodnotit ze své vlastní praxe protože jsem je ještě nestihl ani přezout. Ale protože se jedná o ( v Asii velmi známého ) japonského výrobce , který obouvá nově vyrobené vozy i několika výrobců renomovaných značek , myslím že o kvalitě není potřeba pochybovat. Samozřejmě je potřeba brát ohled na cenu a nečekat v této cenové kategorii ,,zázraky". Recenze dohledatelné na internetu hovoří o nadprůměrné kvalitě a jízdních vlastnostech obzvláště za deště a na sněhové břečce. Je to dané tím, že výrobce nabízí stejný dezén i na svých zimních pneumatikách ( které se liší jen měkčí směsí ). Daní u těchto celoročních pneumatik je trochu hrubší vzorek a měkčí směs než mají letní pneumatiky a s tím přímo souvisí větší valivý odpor = mírně vyšší spotřeba , trochu větší hlučnost a také mírně vyšší opotřebovávání. Jízdní vlastnosti na suchu jsou v testech i díky tomu všemu hodnoceny ,,jen "jako průměrné. Každý zájemce musí zvážit jaký na nich bude jeho kilometrový roční nájezd a v jakých podmínkách , jestli se mu ve finále vyplatí či nevyplatí úspora za druhé pneumatiky , druhé disky , druhé elektronické ventilky ( a dvakrát ročně přezouvání ) které přináší klasická kombinace používání speciálních pneumatik na léto a na zimu.
Karel Beneš
pozn. kdo jezdí v zimě na hory, musí počítat s tím , že tam kde je na komunikaci umístěna značka vyžadující pro vjezd zimní pneumatiky , je zároveň ,,stopkou" pro vozidla používající celoroční pneu.
Lze říci, že pokud nemáte vysoký roční nájezd a pohybujete se spíš v nížinách nebo podhůří kde nynější zimy provází spíše déšť nebo rozsolené břečky , tak by tyto pneumatiky mohly být dobrým řešením jak pro jízdu, tak pro vaši peněženku., zakoupeno v Pneumatiky-Obchod.cz
- Zatím nepoznám rozdíl mezi letní a touto pneumatikou
Parametry produktu
Popis produktu
Falken AS200, první celoroční pneumatika značky Falken, je všestranná pneumatika použitelná 365 dní v roce. Nabízí vylepšenou trakci na suchu, mokru i sněhu, aniž by ubírala na komfortu. Falken EUROALL SEASON AS200 má také snížený valivý odpor a kratší brzdnou dráhu. Falken AS200 byla navržena pro požadavky evropského trhu. Čtyři široké a hluboké podélné drážky zajišťují vynikající rozptyl vody, boční drážky ji odvádějí pryč. Zcela nová směs s přídavkem siliky poskytuje výjimečnou ovladatelnost na mokru. Další jedinečnou vlastností této pneumatiky je Anti-aging technologie, která zabraňuje stárnutí běhounu a prodlužuje životnost pneumatiky. Bok pneumatiky nese označení M+S, stejně jako symbol sněhové vločky, který dokládá dobrou trakci v zimních podmínkách.
Dokumenty
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v VELKO-PNEU.cz
- kvalitní celoročka
- nedostupnost v běžných pneuservisech
Již jsem jednou hodnotil. Nyní po nájezdu 10.000 Km převážně po asfaltu úbytek vzorku 1,7 mm. Takže super! Užíváno na voze s pohonem 4x4. Jednou ročně, při garančce přehazuji do kříže.
Oproti prémiovým letním, mírně hlučnější a o cca 0,4l
vyšší spotřeba, ale jízdní vlastnosti v létě, zimě i v blátě plně vyhovující.
Po defektu, kdy jsem musel jet asi 3 Km s prázdnou gumou (blbé místo, kde nešlo zastavit), se povedlo velký průpich opravit lepící sadou a následně v pneuservise. Přestože servis mi další cestu nedoporučil, protože bočnice po nahuštění byla samá boule, tak sice se strachem, ale bez problémů jsem dojel sníženou rychlostí dalších cca 200 Km do cíle. Nekvalitní guma by se jistě rozpadla.
Vzhledem k nízkému sjetí zbývajících, stačilo objednat a vyměnit pouze tu jednu poškozenou., zakoupeno v VELKO-PNEU.cz
Pneumatiky zatím nemůžu hodnotit ze své vlastní praxe protože jsem je ještě nestihl ani přezout. Ale protože se jedná o ( v Asii velmi známého ) japonského výrobce , který obouvá nově vyrobené vozy i několika výrobců renomovaných značek , myslím že o kvalitě není potřeba pochybovat. Samozřejmě je potřeba brát ohled na cenu a nečekat v této cenové kategorii ,,zázraky". Recenze dohledatelné na internetu hovoří o nadprůměrné kvalitě a jízdních vlastnostech obzvláště za deště a na sněhové břečce. Je to dané tím, že výrobce nabízí stejný dezén i na svých zimních pneumatikách ( které se liší jen měkčí směsí ). Daní u těchto celoročních pneumatik je trochu hrubší vzorek a měkčí směs než mají letní pneumatiky a s tím přímo souvisí větší valivý odpor = mírně vyšší spotřeba , trochu větší hlučnost a také mírně vyšší opotřebovávání. Jízdní vlastnosti na suchu jsou v testech i díky tomu všemu hodnoceny ,,jen "jako průměrné. Každý zájemce musí zvážit jaký na nich bude jeho kilometrový roční nájezd a v jakých podmínkách , jestli se mu ve finále vyplatí či nevyplatí úspora za druhé pneumatiky , druhé disky , druhé elektronické ventilky ( a dvakrát ročně přezouvání ) které přináší klasická kombinace používání speciálních pneumatik na léto a na zimu.
Karel Beneš
pozn. kdo jezdí v zimě na hory, musí počítat s tím , že tam kde je na komunikaci umístěna značka vyžadující pro vjezd zimní pneumatiky , je zároveň ,,stopkou" pro vozidla používající celoroční pneu.
Lze říci, že pokud nemáte vysoký roční nájezd a pohybujete se spíš v nížinách nebo podhůří kde nynější zimy provází spíše déšť nebo rozsolené břečky , tak by tyto pneumatiky mohly být dobrým řešením jak pro jízdu, tak pro vaši peněženku., zakoupeno v Pneumatiky-Obchod.cz
- Zatím nepoznám rozdíl mezi letní a touto pneumatikou
, zakoupeno v pneu-kvalitne.cz
- Co je psáno v popisu produktu, to platí
, zakoupeno v SPNEUMATIKY.CZ
- jediná zatím dostupná celoroční pneu v tomto rozměru na nové SUZUKI IGNIS
- označení M + S plus zimní značka - netřeba přezouvat
- kladné zahraniční recenze i dobré výsledky testů (i když v jiném rozměru)
- made in Japan !?
- nemá směrový dezén - kola možno přehazovat libovolně bez přezouváni
- pouze jeden typ dezénu v této specifikaci
- při montáži pozor !!! na vnější / vnitřní stranu - označeno na bočnici (outside / inside)
Čekám na nový SUZUKI IGNIS, a vzhledem k budoucímu nižšímu nájezdu km jsem zvolil celoroční pneu (kompletní zimní sada by vyšla na více než 20.000.- Kč a dvakrát ročně přezouvat nechci).
Toto je, bohužel, jediná pneu dostupná na trhu v daném rozměru.
Vlastnosti nemohu zatím posoudit, přezouvat budu nejdříve za dva měsíce. Dle testů i recenzí by měly být dobré na vodě i ve sněhu - stejný dezén je vyráběn z jiné směsi i jako čistě zimní pneu pod označením FALKEN EuroWinter HS-439, zakoupeno v ČeskéPNEU.cz
- Potřeboval jsem pneu jako rezervní kolo do nového auta Suzuki Ignis, které bylo bez rezervy jen s lepicí soupravou. Proto ji nemohu nijak hodnotit, jelikož nevím, kdy ji upotřebím.